16 March 2010

The COME BACK!

ermmm... salam..

hmmm... WHAAAAAAAAAOOOOWWWWWWWWW~~~~~!!!

hari ni genap sebelas bulan aku tidak menulis atau meng"update" blog ni... kali terakhir adalah pada thn lepas... bulan April... banyak sekali yang ingin diluahkan di sini.. tapi aku nak mula dari mana ehh?? ermmm lets see....... ada yang manis, ada yang pahit...kebanyakkannya 2009 bagi aku merupakan tahun yang paling pahit... namun disebalik kepahitan itu aku menemui kemanisannya pada tahun 2010 ini... ok... a good start hasbi... ok2... idea sudah mari....


1:18am, listening to Soledad by westlife... tau... lagi lama... tapi lagu ni ada cerita di dalam diri aku... mungkin aku tak akan ceritakan sepenuhnya... begitu peribadi... cuba dengar lagu ni... kalau tkde dlm itunes ke mp3 u all, cari je kat youtube.. sepanjang 11 bulan yg lalu, hidup ni penuh dgn canda tangis ketawa dan duka...

canda or sesuatu yang menggembirakan ialah, dapat lalui semua ujian dan dugaan dengan begitu tenang dan tabah... maklum saje laah, tugas sebagai guru dan pendidik ni cabarannya banyak... tapi aku tak pernah menyesal dengan tugas aku ni... tugas di dalam kelas, tugas di luar kelas, tugas belakang tabir, tugas dengan HQ, tugas dengan directors semuaaaaaaaaaaanya berbeza... penuh warna warni kan tugas sebagai guru ni? mana yg parents tak suka aku yang ajar anak dia, mana yg parents tak dapat terima anak dia dimarah, ditegur kesilapan yg dilakukan, diberi kerja rumah yg banyak.. mcm2 lagi ah... kalau kita tengok rainbow, cuma ada 7 warna je... tapi hidup aku dan tugas aku lebih dari 7 warna... berapa warna pun tak tau... haha..

tangis or nangis... hmmmmph~! part ni paling tak suka lah nak ingat!! ok2.. sikit je k..alaaaa tak boleh laaa... terlalu peribadi....

ketawa or gembira... banyak lah...kalau cerita kat sini dari A sampai Z pun tak abes..

duka or sedih...pun tak suka nk ingat lagi...

ermmm ok tu je cerita 2009..

now.... NOW!!! S E K A R A N G!!!




HAHAHAHA...

aku mulakan tahun 2010 ni dgn pergi menonton konsert Bagaikan Sakti Siti Nurhaliza n M. Nasir... AWESOME!!!!!!!

now dah bulan march... yesssssssssssssssssssssssssssssssssssss~!! bulan march ni banyak cerita2 yg senang dan menggembirakan!!!

I PASSED MY EXAMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GOT 4As and 2Bs.... BUT................................. the most BUSUK when i got F for my counseling subject!!!! ermmm my fault anyway... tak suka subjek tu!! so bila tak suka, belajar macam mane pun tetap tak masuk!! sbb TAK SUKA!! tau tak??? TAK SUKA KENE KAUNSEL DAN KAUNSEL ORANG!!!

ermmm... apa lagi?? ahah~!!

Congratulations to all P6 students! they did VERY WELL in 2009.... so the RESULTS WASSSSSSSSSSSSSSS...................................................... FABULOUS!!! Alhamdulillah.... ermmm this year's P6 pun kene dpt BEST RESULTS jgk for their LPPI 6 (2010)!! insya Allah... dengan kerja keras semua guru2 yg berdedikasi... 2010 candidates nye results mesti akan lebih baik dari 2009 candidiates...

yang PENTING...................... jangan lupa BERDOA, BERUSAHA dan BERTAWAKKAL...

Ok, thats all for now..insya Allah kalau ada free time aku update lagi blog ni...

TATA~!!

signing out! (1:56am)

No comments: