10 July 2008

Phew!!

Ahaa...

selesai sudah 3 hari marathon dari kul 9 pagi sampai kul 6 ptg.. satu program yg penat tapi bermanfaat.. banyak yg aku tak tahu sekarang dah tahu.. dulu cuma dgr dan fahamkan tapi sekarang faham dan laksanakan.. hehehe.. terima kasih pada Dr Zulkifli Albakri kerana telah berkongsi segala ilmu pengetahuannya (yang macam air bila beliau syarah..) dgn aku dan teman2 setaman..

tapi aku masih tak puas dengan program 3 hari ni, walaupun dlm kelas aku kadang2 tertidur, termakan, terminum, terkhayal dl.. rasanya masih banyak yang kurang dan aku tak tahu.. harapan aku agar beliau dapat datang ke sini lagi dan tinggal di sini lama sikit dari sekarang (dlm 2 minggu ke, 3 minggu ke..) 3 hari marathon rasanya macam ilmu tu masuk cepat dan keluar cepat.. btl tk?

salam.. chiaw!!

No comments: